wtorek, 12 sierpnia 2014

Gifobranie

Witam!
Dziś post będzie się składał głównie z gifów, ponieważ tematem wyzwania jest...

Dzień czternasty - Ulubiony cytat

Postanowiłam nie wypisywać cytatów (tak, cytatów, bo jakiegoś jednego ulubionego nie mam), tylko wkleić tu zawierające te cytaty gify. Trochę tego będzie, bo mam zamiar wrzucić tu wszystko, co mi w tej chwili przyjdzie do głowy. No to jak, zaczynamy?
Na pierwszy ogień pójdzie "Sherlock" (no jakżeby inaczej). 

(Źródło)
(Źródło)
(Źródło)
Miał być jeszcze gif z Moriartym, ale nie umiałam się na żaden zdecydować. Moriarty jest zajebisty.
No to teraz pora na "Ze śmiercią jej do twarzy":

(Źródło)
I "Godziny" (uwaga, będzie głęboko):

(Źródło)
Dwa cytaty z "Rodziny Addamsów" (z drugiej części, jeśli dobrze pamiętam):

(Źródło)
(Źródło)


A teraz klasyki z "Władcy Pierścieni":

I "Harry Potter":

(Źródło)

A na koniec "Diabeł ubiera się u Prady":

(Źródło)
To by było na tyle. Jeżeli coś mi się przypomni, nie omieszkam wspomnieć. :)


Do miłego!
Wasza Red








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz